Annesiveoglu ben de nisa hastanesine gidiyorum henüz doğum yapmadım ama fiyatları en son 1150 normal 1950 sezeryan 2800 falan da isteğe bağlı sezeryan diye biliyodum memnuniyeti sorcak olursan arkadaşım yaptı benden önce ben refakatçi kaldım ilgi alaka güzeldi hem personel hem doktor bakımından