Merhaba sevgili anneler🎈 Salı günü 33+4 olarak gittiğim muayenemde doktorum kızçemin başının baya aşağıda olduğunu söyledi fakat iki hafta önceki kontrolumde de basi asagida demisti, bu sefer alttan muayene etti ve rahim ağzı uzunluğumun sınırda olduğunu, erken doğum riskim olabileceğini söyleyerek ciğer geliştirici iğne yazdı 2şer doz şeklinde, daha önce böyle bir durum yaşayan varsa tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz😔 sürekli tetikteyim bebişin hareketlerini takip edip suyum mu geldi, nişanım mı geldi acaba diye wcye gitmeye korkuyorum😥 çok sevinirim bilgisi olanlar yazabilirse, şimdiden teşekkürler güzel anneler🌸🌸