37+1 bende de aynı ağrı akıntı sürekli var yani saglik açısında. Problem yok çarşamba kontrole gittim hersey normal dedi bebeğim tersti çok şükür dönmüş oda baskı yapıyor artık başı ile dedi doktor Normal karşıladı kan idrarda verdim temiz çıktı şükür sıkıntı yapmayın yani normal