Cansuyum34 Merhaba canım anneler, oğluşum olacak bir kızım var,kızımın ismini ben koydum oğluşumuzu da babası koyacak ama halen isim belirleyemedi,ben Emir Ayaz,Umut Ayaz ya da Umut Deniz olabilir diyorum ama sizin de fikirlerinize açığım ☺️🙏
Halimeege Bizimde 3. Oglusumun olucak Mustafa Ege 💙 Osman Efe 💙Yusuf Ali 💙düşünüyoruz ama Yusuf Emirde aklımda