Arkadaşlar iyi akşamlar yarın itibariyle 38 hafta oluyoruz ..İstanbul Anadolu yakası Sultanbeyli saygı hastanesi ve Ersoy var biliyorsunuz belki bu iki hastanede doğumda eşimi yanımı almak konusu sıkıntılıymış doktor karar veriyormuş ,hadi eşim anlarımda annemi de almıyorlar yanıma bunun nedeni nedir anlamadım doğumhane müsait değil falan dedi daha önce buralarda doğuran varsa bilgisi varsa yazarsa sevinirim ,neden almıyorlar doğumhane küçük vs mi nedir yani sonuçta özel eşim annem yanımda olsun istiyorum