Biranneadayiiii valla kardeşim şimdi 18 yaşında boyu 190 kilosu da öyle falan kapı gibi yani 😂 zaten doğumu da 5750 olunca hep iri bebekti. Kendimi öyle teselli ediyorum benimki de aynı olursa mecbur sezeryan olur ama en azından büyük bebek olur belki çabuk büyür 😂 başka umudum kalmadı. Salı günü çatı muayenem var nolacak hiç bilmiyorum 😂