Ccicekk Sizce Magnet mi yaptırmalıyım yoksa kolonya mi Yada daha farklı daha güzel bi önerisi olan var mi
BaharAkarakurt-2010 Ccicekk magnet daha kalıcı bir fikir ve göz önünde her zaman görünür de oluyor daha uzun ömürlü bence magnet kesinlikle… Kolonya bitince atılır izi kalmaz yazık olur.😁😂👍
cekik_anne Ccicekk magnetli soda açacagı yapabilirsiniz bir tanıdıgımız yaptırmıştı çok iyi oluyor 🙏🏼
kubraakbas Ccicekk iki seçenek varsa kolonya tercih ederim. Ben makrome anahtarlık yaptırdım. Magnet olayı bana saçma geliyor tabi tercih meselesi ama ben başkasının çocuğunun vs adının yazılı olduğu bir süsü dolabımda napim 😬😬
Asyaveannesi36 Ccicekk ben süslü şişede ismi yazan kolonya düşünüyorum sadece aileye 20 tane felan birde hastaneye çikolata kutusu yaptıracağım
Ccicekk BaharAkarakurt-2010 Ben de öyle düşünüyorum ama Magnet de alçıdan yapılıyor kırılma ihtimali var
BaharAkarakurt-2010 Ccicekk Yoo sadece alçı değil ki binbir çeşidi var mesela ahşap var çok güzel üzerine güzel sözler yazılıyor yada açacakli olarak var daha bir sürü var yanı araştır bak görürsün kırılır diye bende ahşap duanuyirum
Gunesim1 Ccicekk alçı değil kokulutaşlardan sipariş verirseniz kırılma ihtimali çok düşük. Ben kokulu taş sipariş verdim. Bi de plastik, ahşap, pleksiglas, epoksi vs her çeşit magnet var
Melekanne91 Ccicekk bende ikisi arasinda gidip gelmistm sonra magnet yaptrdim cok guzel oldu.instagramda bayan pirlanta diye hesap var ona yaptrdim cok guzel yapti ilgilendi bayan sagolsn vaktindede gonderdi orda baska seylerde var bakablrsnz😊
219Eyll Ccicekk ben çiçek sepetinden pleksi magnet sipariş verdim .çok hoş duruyo hemde daha kalıcı .zaten normalde de magnete çok meraklı birisiyim gittiğim her şehirden orayı hatırlatacak bir magnet alır dolabıma yapıştırım .ilk kızımdada biberon şeklinde içinde badem şekeri olan magnet yaptırmıştım herkes çok beğenmişti .hangi akrabam gitsem hâlâ dolaplarının üstünde görürüm . https://www.hizliresim.com/cxcfdeo Sipariş ettiğim magnet bu şekilde kızımın ismi yazılacak alt tarafa
rengarenkduduv Ccicekk Ben gelenlere zeytin dalı fidesi vereceğim. Beni ziyarete gelen yakınlarımın sevdiklerimin evine gittikçe nasıl büyüdüğüne şahit olmak bence çok güzel.
merakliblog Ccicekk magnetten artık kusasım geliyor herkes magnet yaptırıyor. Gerçekten bana gelenlerin hepsini atasım var artık😂 makrome anahtarlık ve kolonya yaptırıcam inşallah ikisi de kullanılır