Cansuyum34 Zeytininannesi01 aynıyız canım 17+2deyim.ben,ikinci gebeligim ama halen pek bir şey hissedemedim erkek çocuğu geç hissettirir diyorlar bilemedim☺️
Semaguler Nazlimusali1 aynen sabırsızlıkla bekliyorum cok ağırlaştım bir çocuk daha var o kadar halsiz ve yorgunum ki bi an önce doğurmak istiyorum 😂