bayanyildiz Arkadaşlar merhaba. 16. Haftaya kadar karın agrim olmadı. 16+3 de muayene sonrası çok karın agrisi yaşadım. Bugün daha da şiddetlendi. Covid asisi da olduğum için korktum. Doktorum rahim buyuyor normal dedi. Başına gelen var mi?
busrakoylu bayanyildiz canım büyüyorlar maşallah ya ben bildim bileli ağrılıyım bi gün ağrımasa 3 gün ağrır kanama yoksa Allahın izniyle takma sıkıntı yoktur🙏🏻🌸
bayanyildiz busrakoylu çok teşekkür ederim. Kanama yok şükür 🙏 sağlıcakla alalım insallah yavrularımızı 🥰