Merhabalar 6+5 gunluk hamıleyim 10 gun once gıttıgımde öğrendım bugun gittim kese buyudu dedı ama kalp atısıduymadık 10 gun sonra gel dedı yine duyulmazsa vajınadan bakıcaz denıldı. Kese var ılk gittigimden buyuk bı sorun yok denıldı ama kalp atısı duyulmaması ve hala sadece kese gormesı benı tedırgın etti . 10 gun bu stresle nasıl beklıycem bılmıorum . Aynı seyi yasayan oldumu acaba