babycom456 Erken gebelik testini kaç gün önceden yaparsam kesin sonuc verir arkadaslar , 6 gün önce yaptım negatif cıktı suan 4 gün var ve ayrıca adet döngün 23 günde bir
MaBelle babycom456 hiç belli olmuyor gerçekten. Bir önceki gebeliğimde 2 gün kala erken gebelik testi yaptım çıkmadı. Bu gebeliğimde 3 gün kala evde var diye normal test yaptım silik çizgi çıktı 😅 ve size tavsiyem ne kadar erken öğrenirseniz o kadar stres oluyor. Adetinizin gecikmesini beklemeniz çok daha iyi ♥️
Naazli babycom456 6 gün varker erken gebelik testi negatif çıkmıştı. 3 gün varken kaset test yaptım ikinci çizgi hafif silik çıkmıştı 🥰 erken gebelik testlerine çok inanmayın bence 🙏🏻
anne_2 babycom456 canım ben oğlumda adetime 5 gün kala yapmıştım direk pozitif çıkmıştı. Şimdi tekrar hamileyim bunda da ilişkiden bir hafta sonra yaptım adetime 5 6 gün vardı negatif çıktı bir kaç gün sonra şüphelenip sabah bile değil öğleden sonra normal kaset test yaptım onda çıkmıştı
babycom456 Yorumunuz icin cok teşekkür ederim içim rahatladı ya cok sağolun adetimi bekleyeyim o zaman ,😘😘
babycom456 Yaa inşallah benimde dediğiniz gibi olur , sizinde Allah sağlıcakla kucagınıza almayı nasip etsin inşallah 😍
mom8327 babycom456 erken gebelik testi gereksiz gerçekten 5 liraya satılan hamilelik testi kaset şeklinde olan onda daha belirgindi benim