Dilara0638 Hrygkcshn 38+1 le bizde burdayız😊 3 cm açılma var nişan geldi bi oğluş gelmedi doktora git git gel yapıyoruz hepte yanlış alarm çıkıyor😅
Zebtay5 Sizde de aynımı bilmiyorum ama nst ye bağlandığım zaman hiç olmuyor bunlar ne ağrı ne kasılma tam kalkıyorum başlıyor🤦🏻♀️
Qwertyyyyy 38 im 1cm açılma vardı geçen cuma bakıldı yarın kontrolüm var. Ne yalancı ne gerçek sancı ne de başka birşey var. 😔 kanala girmiş ve 1 cm açılma pehhh 🌝