Ayazim Elifkiraz benim doktorum 37 de yapicam dedi ama acil bi durum olduğu zaman haftaya bakmıyorlar diye biliyorum neden sordun ki
Ozteber 38haftada cati muayenesi yapicagini söyledi sorduğumda hazırlıklı gitmek lazım diye sordum ben kişiye gore değişebilir sende sor bidahaki randevunda cnm
Elifkiraz Ya bacaklarımın arası sıcaktan çok fena oldu pişti 😕kuaföre gidicem ama yapamaz o halde çok kötü değil ama yinede o şekilde girmek istemiyorum doktora napsam karar veremedim randevu gününe de bir gün kaldı 😔 o yüzden sordum