Senayyalcin Gulonuz evet benim sezeryan sonrası bacak ve ayak bileklerim fena şişmişti ayakkabıya zor giriyordu ama indi çok normalmiş doktorum ödem veya anestezi etkisi gibi birşeyler demişti
asliiyorgunn Gulonuz evet benim de o şekilde şu an. 2 gün önce doğum yaptım bende sezaryen ile. Doktorum her sabah 1 tane haşlanmış yumurta mutlaka ye dedi. Ödem atmana yardımcı olacak dedi
Gulonuz Hepinize çok teşekkür ederim :) sezeryan kader ortağıyız ama 3 gün olacak hiç pişman olmadım çok şükür bebişle ilgilenmekten mi bilmiyorum o abartılan hiç bir ağrı yok 😇 Rabbim hepimizin çocuğunu bağışlasın inşAllah