Benim 14, 15 çıkıyordu burnumda da her sabah kurumuş kan oluyordu tabi baş ağrısıda vardı doktorum tansiyon ilacı yazdı hemen akşam sabah alfamet ismi ilacın biraz kullandım hergün ölçtüm tansiyonumu tuzu tamamen kestim bol su içtim şuan ilaçsız 12, 13 falan çıkıyor