Ayseankaradana selam , ben Fransa’da doğdum büyüdüm , şu an Almanya’da yaşıyorum ve 5 aylık hamileyim , burada kontrollerin nasıl olduğunu merak ediyorum , her ay jinekologda randevum var ama 2 hafta sonra hastanede randevum var , Almancam var ama gebelikle ilgili vokabülerim fazla yok ondan anlamadım neden .
Bundan sonra kontroller neler? Ve bilmem gereken şeyler ne , acaba yardımcı olur musunuz ?