Kubracan Yok ya onla alakası yok benim oğlum var şimdi kızım olacak ben çok bi fark göremedim ama en bariz olan oğlumda çok tüylendim kızımda çok az yani yok gibiydi
Oğlumda daha sakin ve relaks kızımda aşırı gergin ve sinirliydim yani bunlar daha bariz di😊