Bebegim4 Kızlar her hafta o haftanın erken doğum sorusu soruyorum 🙈😂 kızlar erken doğum riskim var sanki bu aralar ara ara da sancım geliyo 35. Haftada doğum yapanlar süreç nasıl ilerledi bebekleriniz küveze girdi mi girdiyse ne kadar kaldı
Asyaveannesi36 Bebegim4 ablamın 35.haftada doğdu ilk çocuğu küvöze girmedi kilosu da gelişimi de iyidi
Durualya Bebegim4 ben 35 +3 te yaptım bir hafta oldu 2.940 kilo doğdu normal doğum ile ama nefes sorunu yaşadık ciğerlerde bir kere dokunmadn gormedn kuveze gitti erken doğum riskimde yoktu sadece çok asagidaydi gündüz kasilmalar çoğaldı gece suyum gelmişti Allah kimseye yasatmasn hala kuvezde sarilik olmuş şimdi de eğer iyileşirse üç gün sonra cikicak inşallah 😓😓
Ebbrruu Bebegim4 ben 35+5 de yaptım 1730gramdı ama küvöze hiç girmedi şükür. Kilosu düşük ama sıkıntısı yoktu. Şimdi 3 yaşında. Hiç sıkıntı yapma sağlıklı olsun yeter çok erken sayılmaz
Bebegim4 Asyaveannesi36 maşallah subahanallah ne güzel darısı bizlere eğer doğarsa gerçekten küvez korkusu oluyo
Bebegim4 Angelim kız vallahi küvezee girmeyeceğini bilsem doğsun derim şekerim davan çok kötü aç geziyorum artık yoruldum
Hayalhira Bebegim4 34+4 te doğum yaptım 4 doz ciğer geliştirici yapıldı sadece tedbir amaçlı 3 saat kaldı küvezde çok şükür şimdi 6 aylık olduk 😊 korkma Allahım sağsalim kucağına almayı nasip etsim
Bebegim4 Hayalhira ya maşallah subahanallah benim kuzuma sağlıkla büyüsün annesi 🤍 bize de 28. Haftamızda aynısı uygulandı teyzesi bekliyoruz bakalım ne zaman gelirse bu minik artık
Vildan-E Bebegim4 36 haftada 2 kilo doğdu oğlum şimdi 2.5 yaşında hiç küveze girmedi gayet sağlıklı içinizi ferah tutun🥰
Bebegim4 Vildan-E ya maşallah subahanallah rabbim bağışlasın , insan küvezden çok korkuyo kilosu o bu değilde yine de rabbim en iyisini bilir en hayırlı vakitte gelsin inşallah 🙏🏻