Merhaba hanımlar 8+3 haftalık hamileyim hafta sonu kanamam oldu ve hastanede yattım düşük tehlikem var diye fakat kesede yada dışında kanama alanım yoktu. Hastaneden çıkınca başka bi özel doktora gittim vajinal muayene etti ve rahim ağzında yara var kanama lekelenme bu yüzden oluyor dedi. Cinsel ilişkiyi bir müddet yasakladı. Kanamam lekelenme şeklinde oluyor ara ara. Hamileliğim boyunca bu şekilde devam mı edecek lekelenmem bilgisi olan var mı? Kanamayı görünce ister istemez korkuyorum acaba bebekte mi birşey var diye benim gibi olan var mı?😔