Kızlar 20 haftalık gebeyim. Şu aralar moralım çok bozuk kaygılarım arttı ilk hamileliğim ve çok korkuyorum ya iyi bir anne olamazsam ya kızıma yetemezsem ya birşey olursa ya sağlığında bir sıkıntı olursa onu büyütmek için güçüm olmazsa ve bunun gibi birçok şey böyle yaşayan var mı ? Yoksa sadece bendemi?