BirPatiSever 23 haftamdayım. Sağ kaburgamda sürekli baskı hissi var. Bebeğin başı oradaydı 1 hafta önceki kontrolde ama ne bileyim normal mi bu. Başı acımazmıki o kadar baskı yaparken 🥺😊