Kaç tane olduğunu hatırlamıyorum ama erkek bir doktoru radyolog berbat ya ben daha önce istanbulda perinatolog a detaylı ı yaptırmıştım nasıl olduğunu bildiğim için yani bir daha ona gitmektense hiç gitmem daha iyi hastanenin alet donanımı da kötü doktorum bile kendisi öyle söyledi ama özlem hanım çok iyi alakalı bir doktor ama malesef hastanemiz değiştirmek zorunda kalıcam