Merhaba kızlar 7.aya girecem ama 1. Aydan beri mide bulantısı yaşıyorum Prlam kullanıyorum benim gibi olan var mı bırakmayı deniyorum ama su bile içmek istemiyorum o zaman günüm resmen mutsuz geçiyor ve kusmadan bitmiyor gün benim gibi olanlar var mı içimde rahat değil bu kadar içiyorum bebeğe zararı var mıdır diye ama içmesem bişey yiyemiyorum o da bebeğe zarar🥺