Ahlasbebek ya erkekler biz gibi düsünmüyor ne yazık ki, hareket ettiyse etmiştir ve sağlıklıdır azaldıysa bile bebek iste uyuyordur modundalar. Harekete devam ediyorsa merak etmeyin iyidir. Eğer yarın da böyle az olursa gündüz gidersiniz. Olmaz normale dönerse tembel günü denk gelmiştir. Sıkmayın canınızı. İlla bebeginiz icin mutludur ama babalık duygusuna alısık oldugu icin evham yapmıyordur belki. Hiç takılmayın dogunca o da yine değişir.. ama daha dikkat edin bir daha doguma kadar bişey itip cekip kaldırmayın. Sadece kendinize ve bebeginize dikkat edin ☺️