2 gündür kahverengi leke görüyorum ama bir kanama yok. Hiç yumurtlama takibi falan yapmadım ama kafam bi karıştı akşamdan beri test alamadım meraktan gene karbonat testi denedim çok köpürdü hiç böyle olmamıştı bir ara taşacak zannettim😅 varya meraktan neler yaptım 🙈🙊