Gizemmiis Kızlarrrr abur cubu tüketimini nasıl yapıyorsunuz bende her gpn yemiyorum ama arada kaçamak yapıyorum siz de durumlar nasıl 🙄😂
Eliffffffd Vicdan azabı çeke çeke arada yedim dikkat etmeye çalıştım ama insanın arada canı paketli gıda istiyor işte
Deletedmom16362 Kendime bir tane abur cubur seçtim mesela nutella. Hergun bi kac kaşık onu yiyorum 🤣 baska bir sey almıyorum şimdilik.
Deletedmom16362 Gizemmiis Keşke hiç olmasa ama ben de çok severim abur cuburu. İlk gebeligimde çok yedim 🙈
Guzelyuvam ben kendimi hiç kısıtlamıyorum canım o an ne isterse yiyorum 6. ayımdayım 2 kilo ile devam ediyorum abartıya kaçmadan bence herşey yenilebilir 😊