35 hafta 4 günlük hamileyim. Bugün doktor kontrolüm vardı. Nst sonuçlarında bebeğin kalp atışları ara ara 60a kadar düşmüş. Doktor muayene etti her şeyi normal görünüyodu suyu, kilosu, pozisyonu falan. Hatta hareket de ediyo baya Tekrar nst istedi doktor da. İkinci Nstde de 90a falan düşmüş yine ara ara. Doktor da yarın yine gel dedi. Bu kez de aynı çıkarsa doğuma almamız gerekebilir dedi, suni sancı ya da sezeryanla. Ben de endişelendim biraz daha erken diye. Aynı durumu ya da benzer bi durum yaşayan var mı anneler? Merak ettim.