Bebeklerim yeni taburcu oldu küvezden evdeyken sürekli uyuyorlar biberonu da pek tutmuyorlar napmam gerek ??? Neler denemeliyim burun sıkma vb hep denedim hiç olmuyor beslenemşyorlar diye korkuyorum kaka çişte sıkıntıları yok meme vermeye çalışıyorum ama yetiyor mu bilmiyorum