Nurse_mom Tetanoz aşısından sonra kol ağrısı uzun süre geçmeyen var mı? Bugün aşı olalı tam 1 hafta oldu gece ağrıdan uyanıyorum üstüne yatmadığım halde.
Silacinarr00 Nurse_mom Ben de pazartesi günü vurduracağım çok korkuyorum ya herkes çok kötü bir ağrısı var diyor :(
Elifjanine Nurse_mom Ben bir hafta oldu yaptıralı. Benim de ağrı daha yeni geçti. Kişiden kişiye göre değişiyor sanırım. örneğin Biontech aşısı beni çok halsiz bırakırken etrafımda ki herkes rahattı😅
Nurse_mom Elifjanine ağrı olacağını kabullenerek yaptırdım fakat bu kadar sancılı olacağını düşünmemiştim 😄
Nurse_mom Mrsvaroll aile hekimliğinde yaptırdım geçen cuma 18+6 da yaptırdım 18 haftadan sonra yapılabiliyor
Merve_boylu Nurse_mom bende 4 gün boyunca aşırı ağrı oldu üstüne hiç yatamadım kolumu kaldıramadım şişti 🥺
Bebegim000 Benimde bir haftadan fazla sürdü canm bayada ağrı oldu üstüne yatamadım ama normal oldugunu söylediler
mom8327 Nurse_mom zıkkım aşı bana da aynısını yaptı önce 3.gün hafifledi 5.gece ağrıdı diğer gün ağrıdı 1 haftadan sonra tamamen azalıyor da bu acıyı bilerek 2.dozu kurbanlık koyun gibi bekliyorum geçmiş olsun
Aslinur Nurse_mom bn hep covid asılarından snra oldum tetanozu o yuzden hıc bır yan etkısı olmadı sansıma herhalde