Arkadaşlar ben a negatif eşim pozitif. 28. Haftada rhogam oldum oncelerinde ındırekt coombs negatif cıkarken pozitife dönmüş yani bebek etkileniyor.Şimdi titre değerine bakacak dr beklemedeyiz başına gelen oldu mu? Yardımcı olursa cok sevinirim 33+6 oldum bugün.