ZZeynepP1903 Kızlar hangisini almalıyım 1 numara 2.5 kg gösterıyor onumu alıcam yenidogan bılemedım tam haftamda dogumumda olmayabılır erken dogum riskimde var nasıl yapsam bılemedım
sumeyyearas ZZeynepP1903 ben 2 aldım direkt . Çünkü 2 ile 5 kg arası yazıyor içerikte. Bana daha mantıklı geldi
Mom54544 ZZeynepP1903 3.500 Gr doğdu bebeğim 22 günlük sleepy ekstra 1 numara kullanıyoruz 4000 Gr a yaklaşmış kızım kullanıyoruz halen şu an hassas tartıda baktık meraktan kilosuna 😂
ZZeynepP1903 sumeyyearas kararsız kaldım ya erken dogumum olursa cokta buyuk gelir mi 2 numarası onuda düşündüm
Beyzan ZZeynepP1903 1 no alın 1 paket. 1 ile 2 arasında kilo farkı değil boy farkı var o da göbeğe kadar geliyor 2 no.
Guneyinannesi1 ZZeynepP1903 İnternete göbek oyuntulu bez yaz görürsün ozmn demek istediğimi anlarsın ilk dogunca bebişin göbüşü daha yara oldugu için :)
Beyzan Beyzan bu da göbek bağı varken pek kullanışlı olmaz. Bende ikisi de vardı hem. 1 hem 2 no. Göbek düşene kadar 1 kullandım (3500 doğdu oğlum) göbek düşünce 2 ye geçtim
babymom16 ZZeynepP1903 ZZeynepP1903 canım benim bebeğim 3970 doğdu 10 gün 1 numara kullandık sonra küçük gelmeye başladı primanın 1 numarası ile sleepy bio naturalin 2 numarası aynı boyutta ben yenidoğan bebeğime 2 numara alırdım rahatlık açısından çünkü 1 numara gerçekten çok küçük 2-3 kg bebeğe tam olur 3 kg dan fazlaysa bebek küçük gelicektir bilginize 😊
ecemsmom ZZeynepP1903 1 numara almakla en doğrusunu yapmışsın bende öyle aldım 196 lı buradakiler abartıyor :)
Mermaiddd Ben göbek oyuntulu olanı hiç dusunemedim 2 numara aldım direk 80 adet hemde 😔yeni doğana kullanması zormu olur.
ZZeynepP1903 babymom16 -Ozge- benim son haftalara gider mi pek sanmıyorum erken dogum riskim oldugu için artık dogduktan sonra baktık olmuyor alırız napalım 😀
-Ozge- ZZeynepP1903 Ben 2 numarasını aldım bebeğinizin kilo durumuna göre karar verirseniz daha sağlıklı olur biz 2 hafta önde gidiyoruz zamanında doğum görünüyor oyuzden 2 aldım küçük olursa çöpe gider büyük olursa klasik anne mantığı seneyede giyer 😂 2 numara büyük gelirse küçük bir paket alırız hemen diye düşündüm