zeynrpyildiiiz123 7 haftalık hamileyim ve aşırı mide bulantısı ve kusmam var.. hastaneye falan gittim serum yedim ama faydası olmadı. napabilirim? :(
Naazli zeynrpyildiiiz123 bende senin gibiydim. Duşa girdiğim sudan bile tiksinmiştim artık çok kötü kokuyor diye. Prilam verdi doktorum sabah akşam içiyorum. Çok rahatlattı. Tavsiye ederim
Beyzanrr zeynrpyildiiiz123 Primal hap var onu kullan canım eğer faydası olmazsa daha etkilisi de var doktoruna rica edersin eğer acilse eczaneden reçetesiz satılıyor
Merveliku Doktoruna söylebilirsin durumu prilam diye bulantı hapı var o çok iyi geliyor. Tuzlu çubuk ve ayran ☹️ Ben 12 haftalığım hala devam ediyor inşallah hemen geçer
Beyzanrr Merveliku inşallah geçer canım bende 11 haftalık hamileyim şükür azaldı kiminin 3. Ayda kiminin 4. Ay da geçermiş inşaallah seninde geçer
Eliffffffd Haftaya kadar falan çektim çok zor bir süreçti baharattan salçadan yağdan olabildiğince uzak durun kokulara dikkat edin çiğ badem tuzlu kraker peynir yiyin açık havada yürüyüşler de yapın kısa süreli temiz hava almak iyi gelecektir inşallah hayırlısıyla atlatırsınız bu süreci 🤎