Esraustaoglu benimde aşırı derecede sırt ve bel ağrım vardı. Her adım attığımda bıçak saplanıyormuş gibi oluyordu. Ağır değil normal temizlik yaptığım günler gece tuvalete Bile kalkamıyordum duvarlara tutunarak yürüyordum. 2 gün önce doktoruma söyledım. magnezyum verdi. 2 gündür içiyorum ve hiç ağrım kalmadı. Keşke o ağrıları hiç çekmeseydım erkenden söyleseydım doktoruma. Boşuna çekmişim yani. Sende şikayetini kontrole gittiğinde doktoruna söyle belki ilaç verır iyi gelir