Bat 5 kasım fakat klomen kullandım her zaman 14. Gün olan yumurtlamam iki gün geç oldu o yüzden bat 7 kasımda olabilir. Hep okuyorum akıntım var vs diye her gebelikte akıntı olur mu bende akıntı falan yok. Göğsümde bir ağrı var fakat hamilelerin tarif ettiği gibi dokunamıyorum falan diyemem aksine dokunduğumda ve yüz üstü yattığımda oluşan bir ağrı sizce bu gebelik belirtisi olabilir mi