Ben 3 sene önce sezaryan oldum. Acıbadem hastanesinde çok çok güvendiğim aile doktorumuz yapmıştı çok güzel geçmişti. Şimdi medipolde başka bir doktor ile Kasım ayında nasipse ikinci sezaryenim olacak ne yalan söyleyeyim sanki deneyimlememişim gibi heyecanlanıyorum. Ama kendime hep daha önce bir şeyi yaptıysam yine yapabilirim diyorum siz de kendinizi bol bl teklin edin. Allahın izniyle sağlıkla geçsin