Srpprn Arkadaşlar 11 haftalık hamileyim çok fena gaz sancım var, kabızım zorlamak da istemiyorum biraz daha bekleyebilirim onu. ama şu gazdan acilen kurtulmam lazım . Ayaklarıma sıcak su torbası koydum var mı öneriniz
Belacivciv Srpprn Hareket etmek, cenin pozisyonunda yatmak,ayaklarınızı duvara dayayıp yatmak vs deneyebilirsiniz :) Sinir bozucu oluyor ama zamanla hafifliyor 😅