AyseEmre saygı duyuyorum herkes istemiyor erkek doktor ama onlar bize kadın gözüyle değil hasta olarak bakıyor öyle sapıkça bi düşünceleri olmuyor bunu yense keşke eşiniz sağlık sonuçta bu hem sezeryan doğum olsa erkekte giriyor ameliyata doktorla bi sürü insan oluyor başınızda normal de olmaz da cinsiyetine bakmamak lazım bence inş gönlünüze göre bir doktor bulursunuz