Canim bitter çikolata falan tüketebilirsin ( kafeinli şeyler ) ben doğum yapmadım henüz ama daha önce belden uyusturulmustum başka bir ameliyat için aynı şeyleri yaşadım, baş dönmesi mide bulantısı yemek yiyemiyordum kusuyordum, çok kötü geçti 1 hafta serumlarla beslenmistim, hiç birşey fayda etmedi ama akıllandim doğumum spinal anestezi ile olursa kesinlikle anestezi doktoruma söyleyeceğim ameliyat sonrası yama yapiliyormus hemen sorun olmuyormuş. Beyin omurilik sıvısı kaçağı oluyormuş o yüzden oluyormus nadir de olsa bazı insanlarda olabiliyormuş aslında engellenmesi çok kolay birşey, çok gecmis olsun acil şifalar diliyorum.