Eksimtrakk Merhaba , ben 18+4 deyim. 🤗Ama bu kilo alımını çok abarttım galiba sekiz kilo almışım. Doktor biraz yavaş dedi 🙈
Glrsfa Eksimtrakk yaa iştahınız iyi o zaman benim de aslında iştahım iyi ama kilo almadim normal mi bilmiyorum 😊
Beybisininannesi Glrsfa 😅 yok canım bebek 300gr falan Baya baya memelere ve popişe vurdum 😀 amaan napayım ayol.. olduğu kadar artık 🥲
gldn065807 Glrsfa yok canım şükür hiç olmadı kanama alanım vardı aksine hiç yürüyüşü falanda yapmadım ama almadım da bilmiyorum sebebini
Fnen Glrsfa 2 kg aldım daha fazla almayı istiyorum zayıfım çünkü ama hiç iştahım yok nasıl alacağım bilmiyorum