Irm_brk12 Dogum yaptıktan hemen sonra karnımı saramadım eve geldikten sonra sardım faydası olurmu acaba sıkı sıkı sarmaktan zaamnla gidermi
aylul0 Irm_brk12 evet gider ben salaklık edip kullanmadım hiçbir şey şu an yeniden hamile gibiyim hamile olsam anlamam yani çünkü zaten göbek var 😂
Neslikra06 Irm_brk12 bende saramadım doğum sonrası rahim ağrısı oldu o yüzden 3 ay içinde göbek falan kalmadı ama
Asyaayaz1 Ben 2 gün sonra sarmıştım unutmuştum bide çok sıcaktı temmuzda doğum yaptım yarım yamalak korse taktım ama göbeğim gitti
asyaa15 Canım ilk 40 gün içinde hic bsey kalmıyor. Yapınla alakalı tabi . Ben 40 gün içinde göbegm tamamen inmişti. İlk 2 hafta 3 hafta şiş durdu