Minnakannesi11 Merhaba kızlar bebeğim bugün içinde kızgın yağ olan tavaya iki parmağıyla dokundu ve su kabarcığı oluştu ne yapmam lazım Allah aşkına üzüntüden mahvoldum 😞silverdin aldık sürdüm ama yine de şu topladı
Deniz2961 Minnakannesi11 Suyu sakın patlatmyin kendi patlasın ama daha çok küçük bence sargı bezi ile fln sarsnz hem bir yere çarparsa canı yanmaz hemde enfeksiyon kapmaz su patlarsa
Sametnida Minnakannesi11 yanik olustugu zaman hemen krem surup havayla temasini kesin ,hemen strec film ile sarin 1 kac saat kalsin sonra tekrar kremleyip strec film ile sarin . Cok geçmiş olsun 😔😔 yanik cok zor kiyamam
Fatmanurlvanur Minnakannesi11 gazlı bezle sar canım krem sür ama mutlaka dr götür kuzum benim kıyamam yanık çok zor benim bacağımın yarısı yandı sıcaksa su torbası patladı hastanede yattım 10 gün 9 aydır hala çekiyorum su patlayınca mikrop kapmasın canım dikkat et çok geçmiş olsun
Minnakannesi11 Deniz2961 yarin hastaneye götüreceğim ama çok tedirginim cildiye yokmuş izinliymis çocuk doktoruna göstereyim dedim, haftasonu zaten devlette olmaz değil mi 😞
Minnakannesi11 Sametnida teşekkür ederim hiç sormayın çok çok zor perişan oldum bugün üzüntüden, sadece silverdin surebildim izin vermiyor