-a3008- cumartesi günü hastaneye çağırdılar. Nstye bağlayıp, covid testi verdim. Özel oda mi, normal oda mi diye sordular. Özel oda istedim. Pazartesi günü doğum yaptım. Sabah 7 de doğum salonuna girdim. Önce ultrason muayenesi sonra nstye bağlandım. Sonra sağ kolumdan damar yolum açıldı. Varis çorabı giydirdiler. Doğuma alındım. Spinal anestezi oldum. Anestezi doktoruma korktuğumu söyledim. Allah razı olsun inanılmaz iyi biriydi. O kadar rahatlattı ki beni. Hiç acımıyormuş. Müzik açtılar. İstediğin şarkı var mı diye sordular. Ameliyatım başladı. Sürekli benimle konuştu. Kızlarımı gösterdiler. Anestezi doktoru gitti baktı. Bembeyazlar, siyah saçları var dedi. İkiz oldukları için 3 çocuk doktoru ilgilendi. Çok şükür benimle odaya çıktılar.
Ama odamı begenmedim. Eşim boş odaları gezip istediği odayı söyledi oraya geçtik. Hastane boyunca eşim hep yanımdaydı. Hatta ilk başta almadılar. Sonra hemşireler kendileri eşi gelsin demiş. Annem zaten yanımdaydı. 2 gece kaldık. Eşim rahatça girip çıktı. Refakatçi değişimi oluyor. Sormak istediğiniz başka soru varsa cevaplarım