Aslesila Merhaba arkadaslar bir türlü doktor bulamıyorum ueterince ilgili güler yüzlü bay bayan fark etmez yeterki işgilensin lütfen reyap hastanesine giden arkadaslardan yardım ederlerse sevinirim hangi doktorlar nasıl ilgi davranıs gözlemleriniz muayne ücretileri mecburi sezeryan ücretleri lütfen bilgi
pnrgzms Aslesila bende Diler Koyuncuya gidiyorum cok ılgılı cok memnumum muane ucretı 90 tl sezaryan 2450
tugbaninmucizesi Aslesila diler koyuncu canim kesinlikle ona git çok ilgili samimi 😊 90 tl muayenesi doğum fiyatlarını daha sormadım ☺
GoncanKrseven Ben Diler Koyuncu'ya gidiyorum. Çok ilgili ve güler yüzlü. Muayene ücreti 90tl. Nereida hanımında çok iyi olduğunu duydum.
Burcu59 Güleryüzlü ve ilgilenen biri diyorsanız kesinlikle Diler koyuncu derim. Harika bir doktor. Sezeryan fiyatlari 2450 tl hastanede.
Guzelyuvam bence kesinlikle doğumunuzu orda yapmayın, ben inanılmaz pişmanım. 0 ilgi alaka berbar yüzler soğuklar tavırları donuk hemşireler.
Kaderadem 20. Haftaya geldik hala güler yüzlü ilgili düzgün bir doktor arıyorduk geçen hafta diler hanıma burdaki tavsiyelerle gittim kesinlikle o çevrede seçeneklerden en iyisi bence ayrıca hastane de diğerlerine göre daha güzel 20 haftadır ilk defa kendimi rahatlamış hissederek çıktım kontrolden güven ve değer veren bir yaklaşımı var çok mmemnun kaldım 😊