Papatyamevsimi-89 Kac beden olurum diye merak ediyorum kendime kıyafet alacagim da kışlık doğum sonrası evde giymek için?
metehaninannesiii Papatyamevsimi-89 ben ameliyattan çıkınca tartıldım hemen 10 kg gitmis eve geldik 7.gun baktim bi 5 kg daha gitmiş bi daha gitmedi 😂😂
Sermec27 Papatyamevsimi-89 ben 47 kıloyla hamile kaldım 55 le doğuma girdim 49 la cıktım oğlum 4 ay 11 günlük 48 kıloyum 😁
Papatyamevsimi-89 metehaninannesiii şimdi ben 85 kiloyum 72 ile hamile kaldim kaç olurum sizce oğlum 1909 gram..Kac beden alsam bilemedim
Papatyamevsimi-89 muges44 ben de kiloyu önemsemiyorum ama kışlık kıyafet alacagim evime canım ondan tahmini hangi beden alsam diye düşünüyorum
2bebekannesi___ Papatyamevsimi-89 ben sezaryenle doğum yaptım 16 gün oldu 10 kilo gitti eski kilomdayım 62 yim
2bebekannesi___ Papatyamevsimi-89 evet normaldi aslında sancı bekliyorduk suni verdiklerinde bebeğimin kalp atışında problem oldu acil sezaryene aldılar
edasahbazsahin Benim ablam doğumdan çıktığı an 10 kg gitmişti normal doğumdu 🙄 ben de çok merak ediyorum indirimde bir şey görsem alamıyorum bedenimi kestiremiyorum doğum sonrası
Papatyamevsimi-89 edasahbazsahin Aynen ya evde de hep yazlık var kışlıkları olur mu tedirginim acikcasi
edasahbazsahin Papatyamevsimi-89 ben kapalıyım o yüzden zaten hep bol kıyafetlerim iki tane de hamile pantolonum vardı onlarla bitirdim çok şükür 😂 39+2 olacağız 🐣