Melikeakarsu Kızlar bugün doktor randevum vardı doktor önce alttan orta parmağını soktu çıkardı sonra elinde küçük bi cihaz karnımda gezdirdi kalp atışını dinledi bu parmak sokma işlemi zararlimi sizce ?
merakliblog Melikeakarsu açıklık var mı diye parmak sokuyorlar, benim kanama alanım olunca yapmıştı ebe 16.haftamda, çok şükür sıkıntı olmadı
anonimgelin Melikeakarsu banada alttan baktı bugün 10 haftalığım kananam vardı kalp atışı duymak İÇİN
Damlacem Melikeakarsu bi dakka 10 haftalık gebesin ve doktor alttan mı muayne etti hemdi cihassız parmakla ?
Melikeakarsu Damlacem evet orta parmağına jel sürdü tabi eldivenle parmagini soktu çıkardı sonra cihazla kalp atışını dinledi bide cok bastiriyorlar karnima kendim yurt dışında kalıyorum burda ilk üç ay böyle bakıyorlar çoğu zaman
Sedefavc Genelde kanama durumlarında cihazi alttan sokarlar parmak neden soktu anlamadım Parmak sokmaj genelde doğuma yakin zamanda çatı için yapılır
Melikeakarsu merakliblog bnde öyle bi durum yok ki ama bana cok saçma geldi buradaki doktorlar bi degisik bisi de desen kaydını al git diyorlar hepsi öyle sadece gittiğim doktor degil sonra da doktorsuz kalacam 😂😂
Dilara0638 Melikeakarsu haftan çok erken ultrasonla baksa anlarımda parmakla ilk kez duyuyorum yurt dışında mı yaşıyorsun canım orda öyle bi tedavi şekli olduğunu duydumda
Melikeakarsu Dilara0638 evet yurt dışında kalıyorum ultrasyon la karinda da baktı ama ilk parmak soktu çıkardı elinde küçük bi cihazla da kalp atışını dinledi sonra diğer odaya aldı karnını aç bebege bakacam şimdi dedi
Dilara0638 Melikeakarsu Türkiye de böyle bi muayene yok ama yurt dışında var demekki biliyorlar ki yapıyorlar yorumsuz yani 🤷♀️😅😅