HENNA1327 Hamilelikten ötürü çok erken uyuyorum çok uykum geliyor 13.haftam hâlâ aynı bu hep böyle devam edecek mi? Günlük işlerimi yetiştiremiyorum.
buketpoyraz HENNA1327 bende öyleydim 😂 5.aya kadar kafamı koyduğum an uyuyordum sonra geçiyor hatta duan son iki aydır gece düzgün uyumuyorum
lovefool HENNA1327 evet benim de tek gebelik belirtim uykuydu ilk haftalarda. Ama 3-4 aylıkken düzeldi hatta daha i enerji geldi.
Hilal-95 Bskaymazz1 valla kız al bendende okdar 37 olcam uykum geliyor ama gecede uyuyamıyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Gulcansckn HENNA1327 bende de aynı durum 😅 7/24 uyuyabilirim. Hele yemekten sonra 😭😭 16. Haftamdayım hala geçmedi
12mommy HENNA1327 ben isi birak yemek yapmaya zor vakit biliyorum öyle uyuya kaliyorumki her an 😢 bir kac gun duseliyorum sonra tekrar ayni oluyor uyku duskunlugu basliyor 7. haftamda beri boyle bende suan 13+2
Serayyurtsever HENNA1327 o haftalarda benim de öyleydi ister erken yat ister geç gündüz mutlaka uyuyorsun istemsiz. Benim 20den sonra bitti uykularım