Minikanne32 bende o haftalarda kanamam geldigi icin hem hap hemde igne vuruldum ama sukur suan bebegimde hersey yolunda ama doktorum tedbir amacli hala hapa devam ediyorum duzenli kullanin genelde dinlenin ve Allahım onu dunyaya getiricrkse herzamn yoluna giriyor :)