Öncelikle merhaba ben şuan batmandayım dogumumu memleketimde yapmak istiyorum ve bu şehir hastanesinde dogum yapmak için önce kontrol olmam getekiyor mu veya burdaki doktorumdan bi kagıt vs birde doktor önerisi alabilirmiyim ilk gebeligim çok tecrübesizim