Nesli37 Kizlar 22haftaligiz ishal oldum bugun farkli bise de yemedim ama besin zehirlenmesi yaziyor internette tedirgin oldum boyle bi durum yasayan var mi
Halime0638 Nesli37 internette her okuduguna bakma ben 23 haftaligim 24 olucam hamile kaldim kalalı sürekli bi isal bi kabız degiskenli olarak karnim bozulur kusma baş dönmesi vs yoksa korkma eger kusarsan falan acile git serum taktir geçer hemen
Zeyyyn Nesli37 belirli bir dönem hormonal durumlardan dolayı ishal oluyor kabızlık devam edıyorsa son haftada ishal oluyorsun doğum belirtisi dıyor ama değil sonra gene normale dönüyor
Ozlem2904 Nesli37 pirinc lapasi yiyin mutlaka birde bol bol su. Ben yazin ortasinda olmustum salgin varmis o donem sanirim 10gun surmustu 10dk da bir gidiyodum nerdeyse pirinc lapasi beni iyi etti sonra. Dr a gttim salgin var demisti
ebrar6036 Nesli37 şuanda bendede kabızlık var çare bulamıyorum illaki oluyor bunlar ishale iyi gelicek şeyler ye
Halime0638 Nesli37 bisey olmaz canim merak etme isal olunca düzelmesi icin biseyler ye yani ben ne yapacagimi sasirdim isal olunca duzelsin diye yiyorum bu seferde kabiza dönüyor 😂