MinnieMouse Mucizemiz61 daha evlenmeden esimle ikizlerimiz olsun diye iki tane aynisindan zibin almistik o sayilir mi 🤣 hamileligi ogrenince denk geldikce aldim koydum kenara ben cinsiyetci yaklasmadim ama cinsiyeti ogrendikten sonra tabi ki ona gore de aliniyo 🤗
BesteKc Mucizemiz61 valla 12.haftadan sonra bişiler aldım cinsiyetsiz, 16 da cinsiyeti öğrendik o zaman giyim aldım. İndirim yakaladıkça bebek arabası vs hep aldım. Şu an daha 18 deyiz ama euro dolar da uçuyor
Asyaveannesi36 Mucizemiz61 cinsiyeti öğrendikten sonra ufaktan alınmalı bence hergeçen gün herşey okadar pahalanıyor ki indirimde gördükçe alınması en mantıklı 💜
gamzenurgnk Mucizemiz61 25. Haftada almaya başladık halen ufak tefek bişeyler alıyoruz 🥰 eksik oldukça. Balım ürünleri kaldı onları da son ay alayım diyorum bakalım😇